Pedro Dono López

Actividade Profissional

Professor do Departamento de Estudos Românicos

Doutor em Filologia Galega (2010) pela Universidade de Santiago de Compostela

Linguística histórica; ecdótica; paleografia e diplomática; linguística galega.

Projectos de Investigação

Colaborador do projecto de investigação COTAGAL (Corpus de Textos Antigos da Galiza), do Instituto da Lingua Galega da Universidade de Santiago de Compostela.
Membro da Rede Internacional CHARTA (Corpus hispánico y americano en la red: textos antigos).

2010: Colección de documentos en pergamiño do mosteiro de Santa Comba de Naves. Introdución, edición e índices.
Universidade de Santiago de Compostela [Edição em CD-ROM; ISBN: 978-84-9887-576-8]

2011: “Contacto de linguas na Idade Media: galego e castelán na documentación notarial do mosteiro de Santa Comba de Naves (Ourense, Galiza)”, em Cristina Flores (org.): Múltiplos olhares sobre o bilinguismo. Famalicão: Húmus, pp. 209-228.

2011: “Sobre primeiros documentos en galego no mosteiro de Santa Comba de Naves”, em Verba 38, pp. 51-94.